پوتین:فرماندهان داعش را زنده میخواهم
نوشته شده توسط : محسن

پوتین:ابوبکر البغدادی را زنده میخواهم

پوتین:ابوبکر البغدادی را زنده میخواهم

اخبار داعش : روسیه با حضور نظامی خود در منطقه ضربه سنگینی به گروه های تروریستی زده است و باعث بالا رفتن روحیه سربازان سوری و عراقی شده است.این بار اخبار هایی مبنی بر محاصره ابوبکر البغدادی به گوش می رسد.

به گزارش میهن گرام :منابع آگاه در کاخ کرملین فاش کردند که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از نظامیان این کشور که فرماندهی ماموریت جنگ علیه گروه تروریستی داعش را برعهده دارند خواسته است که تلاش کنند سرکردگان داعش از جمله“ابوبکر البغدادی را زنده دستگیر کنند.
این منابع افزودند: پوتین تاکید داشته که در صورت عدم بازداشت سرکردگان داعش از سوی نظامیان روس اجساد آنها به پایگاه های روسیه انتقال یابد.
منابع آگاه با اشاره به اینکه رئیس جمهور روسیه خواستار انتقال “ابوبکر البغدادی” به روسیه به منظور اعدام یا انتشار تصویر جسدش شده است، می افزایند: این اقدام روسیه در راستای مقابله با سیاست های آمریکا و نشان دادن شکست عملیات این کشور علیه داعش ظرف یکسال گذشته است.
در همین حال سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: نیروی هوا-فضای روسیه اکنون در صدد عملیات علیه مراکز داعش در شهر الرقه به عنوان پایگاه اصلی این گروه تروریستی است.

داعش





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: